Friday, January 10, 2014

The Sunshine Award Tag


   Hello there lovelies! Christmas are over and year of 2014 has already started! Talking about 2014, happy new year! Most of you should know, that new year brings new start. Talking about this blog post.. It had to be posted last year, so that's not the best for new start. However all things has to be done sooner or later. And that's what I'm going to do right now!
   Firstly, I want to thank wonderful beauty blogger Rachel ( Rachelsbeautybites.blogspot.co.uk ) for second time tagging me! And now let's begin with The Sunshine Award Tag!


   Sveiki, mielieji! Kalėdos jau senokai baigėsi ir 2014 - ieji jau prasidėjo! Kalbant apie 2014 - sius, su naujaisiais! Dauguma jūsų tikriausiai žinote, jog nauji metai atneša naują pradžią. Kalbant apie šį straipsnį.. Jis turėjo būti paskelbtas preitais metais, todėl tai ne pati geriausia pradžia. Tačiau viskas turi būti atlikta anksčiau ar vėliau. Ir būtent tai aš dabar padarysiu!

   Pirmiausia, aš noriu padėkoti nuostabiajai grožio blogerei Rachel (Rachelsbeautybites.blogspot.co.uk) už tai, kad antrą kartą mane pažymėjo atlikti tag'ą! Ir dabar pradėkime su The Sunshine Award Tag (Saulės Spindulėlio Apdovanojimo Žyma/Tag'as)!

   The rules for this tag are:
1. List 11 random facts about yourself
2. Answer 11 questions that the person who tagged you created
3. List 11 bloggers that you are tagging
4. Create 11 questions for bloggers that you have tagged

   Šio tag'o taisyklės yra:
1. Išvardinti 11 betkokių faktų apie save
2. Atsakyti į 11 klausimų, kuriuos uždavė žmogus pažymėjęs mane atlikti šią žymą/ tag'ą
3. Išvardinti 11 bloger'ių kuriems skirsiu atlikti šią žymą
4. Sukurti 11 klausimų į kuriuos turės atsakyti išvardyti bloger'iai

1. 11 facts about myself/11 faktų apie mane
  • I'm not a fan of horror movies/ Aš nemėgstu siaubo filmų
  • I love candies and desserts/Aš dievinu saldumynus ir desertus
  • I'm learning to play guitar by myself/Aš mokausi pati groti gitara
  • Christmas is my favorite holiday/Kalėdos yra mano mėgstamiausia šventė
  • I like to change hairstyles or haircuts a lot/Aš labai mėgstu keisti savo šukuosenas
  • My style is a big mix of everything/Mano stilius yra didelis miksas
  • My favorite designer is Alexander McQueen/Mano mėgiamiausias dizaineris yra Alexander McQueen
  • I am very talkative person, but there are times when I don't feel like talking at all/Aš esu labai kalbus žmogus, bet kartais būna momentų, kai nenoriu išleisti nei garso
  • YouTube is my most visited website/YouTube yra mano lankomiausia internetinė svetainė
  • I can eat a lemon or lime without any emotions/Aš galiu suvalgyti citriną be jokių emocijų
  • I love arts/Aš myliu menus

2. Answering 11 questions/Atsakymai į klausimus

   1. What's the one beauty product you can't live without?/ Be kokio grožio produkto negali gyventi?

My moisturiser or lip balm, because my skin gets dry quickly and especially on winter./ Be drėkinamojo kremo ar lūpų balzamo, nes mano oda mėgsta išsausėti, ypač žiemos sezonu.

   2. If I gave you £1000 what would you spend it on?/Jeigu duočiau tau £1000 kam juos išleistum?

I would keep it for the future./Pasilikčiau juos ateičiai.

   3. If you could be anyone for a day who would it be?/Jeigu galėtum vienai dienai būti bet kuom, kuom būtum?

I would like to be a dog or a cat. It would be interesting to experience life without problems./ Aš norėčiau pabūti šuniu ar kate. Būtų įdomu sužinoti, koks gyvenimas yra be problemų.

   4. If you had to make a blog on something else, what would it be?/ Jeigu turėtum sukurti blog'ą apie ką nors kita, apie ką jis būtų?

I was thinking about my blog lately and I decided to use this blog for everything in future. Although I would love to try to do vlogging./ Kaip tik pastaruoju metu galvojau apie šį blog'ą ir nusprendžiau ateityje šį blog'ą naudoti viskam. Tačiau būtų įdomu išmėginti kurti video blog'us.

   5. When are you most happiest?/ Kada esi laimingiausia?

I'm most happiest, when:/ Aš laimingiausia, kai:

  • Everyone around me is happy/ Visi aplink mane yra laimingi
  • I have no works to do that is stressing me out/ Neturiu atlikti jokių darbų, dėl kurių tektų nerimauti
  • I feel beloved/ Jaučiuosi mylima
   6. Where's your most favorite place in the world?/ Kokia vieta pasaulyje yra tavo mėgstamiausia?

Without mentioning my cozy home, I feel like my favorite place could be London or Vilnius cities./ Neminint mano jaukučių namų, jaučiu, jog mano mėgstamiausia vieta galėtų būti Londono ar Vilniaus miestai.

   7. If  you could describe yourself as an animal, which animal would you be?/ Jeigu save turėtum apibūdinti kaip gyvūną, kuris gyvūnas tu būtum?

I imagine myself as a dog./ Įsivaizduoju save kaip šunį.

   8. What's your worst habit?/ Koks tavo blogiausias įprotis?

My worst habit is to be stressed about everything./ Mano blogiausias įprotis yra stresuoti dėl visko.

   9. Which shop do you always spend for too much time or money in?/ Kurioje parduotuvėje visada praleidi daugiausia laiko ar išleidi pinigų?

It depends on my mood, but mostly I spend a lot of time in every shop I come./ Tai priklauso nuo mano nuotaikos, bet dažniausiai daug laiko praleidžiu kiekvienoje parduotuvėje, kurioje apsilankau.

   10. If you had to eat one type of food for the rest of your life, what would it be?/ Jei turėtum pasirinkti vienintelį maistą kurį valgysi visą gyvenimą, kas tai būtų?

It would be desserts./ Tai būtų desertai.

   11. What's your favorite genre of music?/ Koks tavo mėgstamiausias muzikos žanras?

I love acoustic songs, especially when music is live and performed with guitar or  synthesizer. Also I love hearing songs in acapella./ Aš myliu akustines dainas, ypač kai muzika yra gyva ir atliekama gitara ar sintezatoriumi. Taip pat mėgstu klausytis acapella (tik žmonių balsais) atliekamų dainų.


3. Bloggers that I'm tagging:/ Bloger'iai kuriems skiriu atlikti šią žymą:

 1. sunnytimeforyou.blogspot.com
 2. mypapernotions.blogspot.co.uk
 3. harrietdarcey.blogspot.co.uk
 4. the-astyle.blogspot.ca
 5. harrietdoesmakeup.com
 6. nickisnicknackery.com
 7. helloissyxo.blogspot.com
 8. BeautyPeer.com
 9. casualllyawkward.blogspot.com
 10. peachpowxo.blogspot.co.uk

 11. beautycooled.blogspot.com


4. My questions:/ Mano klausimai:

   1. What do you love about holidays?/ Ką mėgsti apie atostogas?
   2. What are your favorite hobbies?/ Kokie tavo mėgstamiausi hobiai?
   3. What is your dream job?/ Koks tavo svajonių darbas?
   4. Do you have any pets?/ Ar turi augintinių?
   5. What is your favorite dessert?/ Kokie tavo mėgstamiausi desertai?
   6. What is your favorite song at the moment?/ Kokia tavo mėgstamiausia daina šiuo metu?
   7. What is no. 1 in your wishlist?/ Kas yra numeris 1 tavo norų sąraše?
   8. What are you most proud of?/ Kuo labiausiai didžiuojiesi?
   9. What is your favorite trend this year?/ Kokia tendencija šiais metais yra tavo mėgstamiausia?
   10. What is your favorite video on YouTube?/ Koks yra tavo mėgstamiausias YouTube video?
   11. What was the last thing you bought?/ Koks yra paskutinis tavo pirktas pirkinys?

   That is it for this tag. Leave me your suggestions for the next blog post in the comments or tweet me! Also tweet me or write it in the comments, telling one random fact about yourself.
   Štai ir viskas šiam tag'ui. Pasidalinkite savo pasiūlymais, ką norite matyti kitame blog'o straipsnyje komentaruose arba twitter'yje! Taip pat twitter'yje ar komentaruose pasidalinkite vienu atsitiktiniu faktu apie save.

   You can found me on:/Galite mane rasti:
Twitter:https://twitter.com/IceCreamDress
Facebook:https://www.facebook.com/IceCreamDressBlog
Instagram:http://instagram.com/icecreamdress
Tumblr:http://www.tumblr.com/blog/icecreamdress
Bloglovin:http://www.bloglovin.com/blog/9816163


Stay beautiful!
Likite gražios!

IceCreamDress<3


No comments:

Post a Comment