Tuesday, December 02, 2014

Blogmas (Day 2) - Advent calendars


Hello! So I have a question. Do you have an advent calendar? I don't have it yet, but today I have been searching for one in my local store. However I couldn't find any, because all the calendars were sold out. I felt a little sad, but maybe tomorrow will be my lucky day. Talking about advent calendars, I was surfing the net and found some calendars that caught my eye.

Sveiki! Turiu klausimą. Ar turite advento kalendorių? Aš kol kas jo neturiu, tačiau šiandien nusprendžiau užeiti į parduotuvę ir jo paieškoti. Deja paieška buvo nesėkminga, nes abiejose parduotuvėse kuriose aš buvau kalendoriai buvo išpirkti. Pasidarė truputį liūdna, tačiau dar mėginsiu laimę rytoj, tikiuosi pasiseks rasti. Kalbant apie advento kalendorius, kokius įdomiausius kalendorius esate matę? Štai aš radau keletą mane sudominusių kalendorių.





The Body Shop (http://www.thebodyshop-usa.com/gifts/christmas-gifts/the-best-of-the-body-shop-advent-calendar.aspx)


Ciate (https://www.ciatelondon.com/uk/mini-mani-manor)




Advent calendar for dogs (http://www.ebay.co.uk/itm/Christmas-Advent-Calendar-for-your-Dog-Pet-Advent-Calendar-with-Tasty-Treats-D1-/281475425774?pt=UK_Health_Beauty_Make_Up_Cosmetics_Lip_Gloss_PP&hash=item41893e25ee)


I don't know about you, but I'm already feeling Christmas spirit, also the freeze that comes with the winter. Days like this I just want to sit at home, relax, take a hot cup of tea and forget the daily rutine.

Nežinau kaip jūs, bet aš jau pradedu jausti Kalėdų dvasią, taip pat ir žiemą lydintį šaltuką. Tokiomis dienomis tiesiog norisi ramiai sėdėti namuose, gerti karštą arbatą ir bent trumpam užmiršti kasdieninę rutiną.


How do you feel about upcoming Christmas and winter wonderland? What are your favourite advent calendars?

Kaip jūs jaučiatės artėjant Kalėdoms ir žiemos karalystei? Kokie jūsų mėgstamiausi advento kalendoriai?

Iki rytojaus!
See you tomorrow!

IceCreamDress <3

No comments:

Post a Comment